Kult? A je jím VEVA? Hlavní je přátelství.

06.11.2022

Toto téma má dnes na svědomí tester Olda, Olda je vzdělaný muž, živí se obchodem, napsal knihu a má velice značný všeobecný rozhled.  

O tom ale později. Pojďme se prvně podívat na to, co je to vlastně Kultovní značka.

Co vlastně o Kultovním pojetí značky říká wikipedie?

Cituji: Termín "kultovní" se vztahuje k osobě či předmětu, který je populární nebo módní v určité sociální skupině (v našem případě rybář, nebo ještě lépe kaprař), ze které jsou ostatní vyloučeni nebo nechápou či nesdílí jejich hodnoty (běžní lidé, lidé nehledající ultimativní kvalitní produkt, spokojující se s masově propagovaným běžným segmentem, nebo lidé propojeni s jinou značkou). Kultovní značky nejen že dokážou ovlivnit zákazníka k nákupu produktu, ale dokonce se staly důležitou součástí života a identity svých "následovníků". Tyto značky se vyznačují extrémně loajálními následovníky, kteří jsou těmto značkám oddaní. A to v malém i velkém množství.

 
Význam značky je závislý na jednotlivci - ne všechny značky jsou důležité pro každého. Někteří lidé téměř uctívají určité značky, zatímco jiní je ignorují, ne-li dokonce nenávidí. A to je pravda. Nicméně osobní preference mají velikou část v mentalitě jednotlivce a se skutečnou kvalitou a jakostí výrobků dané značky nemají nic společného. 

Tedy odmítání kultovní značky by mělo být podloženo prvotně vyzkoušením a osobním názorem.

A teď zase k zmíněnému Oldovi, protože ten, když jsem s ním řešil prodeje v Česku a časté porovnání obchodníků nás s velkovýrobci i zahraničními a to včetně cen, pravil.... Nic o tom neví, to nelze srovnávat, VEVA to je kult, podpultovka, nic, co je vystřeleno jen díky drahým reklamám.
A já k tomu doplním, VEVA = vymazleno, cítěno, neustále zlepšováno. 

VEVA pro mě, jako pro zakladatele znamená rodina, zprvu ta moje, protože každé písmenko je jejím členem, ale dnes, po více jak dvou letech, je to pojetí již velice široké, obsahuje mnoho a mnoho fanoušků, podporovatelů, šiřitelů. 

A to mě obrovsky inspirovalo, uvědomil jsem si, že na celý koncept asi celou dobu hledím trochu špatně. Není vůbec důležité chtít ukrajovat trh tak jak to dělají ostatní, řešit trh tak nějak globálně a chtít si z něj urvat. Ono to chce pochopit, že většina našich zákazníků se opravdu vrací, testeři a nejen oni si plní své sny, získávají úžasné příběhy, vzpomínky. 

VEVA tvoří příběhy a pojí lidi, kteří ji rádi používají a vzájemně ji posouvají dál. VEVA to je parta přátel a to i kdyby byla statisícová, vždy se každému dostane rady, podpory, nebo jen sdílení jeho úspěchů.


Tedy nejčastěji VEVA dělá to, že podporuje své lidi, podporuje skupinu, která před sebou posouvá všechny její produkty, krůček po krůčku, bez zapojení mediálních pomocníků, bez profesionálních nástrojů na internetu, bez silné obchodní služby, jen s týmem lidí, kteří naše nástrahy milují a jsou přesvědčeni o jejich kvalitách. Kult, který každou vydělanou korunu investuje opět do výrobků, nikoli exkluzivních obalů, větších a honosnějších výrobních areálů, do podpory prodejcům. Ale jen do té kuličky, boosteru, popky... do toho, co má skutečně pomoci tvořit příběh, uspět, zažít to, mít radost. 

VEVA totiž věří v to, že takové se šíří, ne možná tak rychle, ale jistě.A to je něco, co prostě u velkých značek není z principu možné najít. Tedy se přestáváme přirovnávat, protože my, my jsme kult, jsme kultovní značkou našich lidí. 

Pojďte s námi zažít úžasné příběhy u vody s firmou, která nevydělává aby mohla prodávat, ale aby ultimativně fungovala, dělala radost a plnila sny ,-) Přejme jí silné šíření a dobré lidi :-)